הפעם אנחנו כן נרצה לדבר ולהסתכל על הקנקן ולא על מה שבתוכו. פולי קפה בניחוחות ארומטיים, מכונות קפה אוטומטיות ועוד, כל אלה לא יספיקו אם לא נגיש את הקפה עם הכלים הנכונים. איכות, יוקרה, ומעל הכל - יופי. אלה המאפיינים הבולטים של כלי הקרמיקה של LOVERAMICS. עד לפני זמן לא רב זה היה מותג שמוכר רק ליודעי דבר; שעבר מפה לאוזן כמו סוד שמור; שקישורים לרכישתו מאתרים בחו"ל הועברו בקבוצות סודיות בטלגרם; שרק מעטים זכו להשתמש בו על שולחנות ארוחות הערב וארוחות החג שלהם – ועכשיו הוא כאן, בישראל, זמין לכולם. באתר LOVERAMICS אפשר למצוא עשרות סוגי כלים העשויים מחומרי גלם איכותיים, ומשלבים את אמנות הקרמיקה המופלאה עם קידמה טכנולוגית ועיצוב דיגיטלי. מגוון עצום של כלי מטבח לאפייה ולבישול, כלי הגשה ועוד – וכולם נראים נפלא, בשלל עיצובים ודוגמאות. והמחיר? הגיוני לכל כיס.

כשהכלים יפים, האירוח יותר נעים

הכלים של LOVERAMICS מאירים את המטבח, מפארים את השולחן ומשדרגים את החוויה של האורחים. אין פלא שמסעדות, בתי קפה ובתי מלון בכל רחבי העולם עושים בהם שימוש: את זה שהם יפים כבר הבנו, אבל בצורה מסוימת הם מוסיפים רגש ויצירתיות גם לאוכל עצמו.

ראו למשל את קולקציות הצלחות "ווילו סיפור אהבה" או "סיפורי מעשיות", השואבות השראה מטכניקת הדפסה בת 200 שנים. כל כלי מתוך הקולקציות מכיל עיצוב עליז לאורכו או לרוחבו, ויחד הם מספרים סיפור של ממש. וזה עוד לפני שמילאנו אותם בסלט רענן, פשטידה חמימה או לחם טרי.

או קולקציית "סטון גרניט" המרשימה: סדרה מרהיבה של כלים שנוצרו בהשראת מבנה אבן הגרניט ועוצבו בקווים גיאומטריים פשוטים ונקיים המעניקים לה מראה יוקרתי ועל זמני. גם הטוסט הכי פשוט ייראה בצלחת הזו כאילו הוכן בידיו של שף מיומן.

עם LOVERAMICS בא התיאבון

אלה היו רק דוגמאות ספורות מתוך המגוון העשיר של כלי לוברמיקס, ומומלץ להיכנס לאתר ולשוטט בין המדפים הווירטואליים כדי לראות עוד כלים מעוצבים, פוטוגניים ומרשימים.

תוכלו למצוא כלים לכל סגנון הגשה ולכל סוג אירוח, וכולם במחירים נגישים. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות במהלך הייצור וההקפדה על חומרי גלם איכותיים גם יבטיחו שהכלים יחזיקו מעמד לזמן רב. השתמשו בהם לארוחת ערב משפחתית עם הילדים, לארוחת חג עם המשפחה המורחבת. המלצה שלנו? נסו לערבב בין קולקציות ולשלב כלים שונים כדי להגביר עוד יותר את העניין סביב (ועל) השולחן. אין ספק שתיהנו מהאוכל הרבה יותר כשהוא מונח בכלי חרס של LOVERAMICS.