העובדים הם הלב הפועם של כל עסק. עובדים שיש להם במשרד מכונת קפה שיודעת להפיק עבורם קפה איכותי בלחיצת כפתור בכל שעות היום - הם עובדים מרוצים ושמחים יותר!
הנה כל מה שצריך לדעת על שירות השכרת מכונת קפה למשרד שמח ומתפקד ביעילות מקסימלית.
דמיינו את זה: אתם נכנסים (ברגל ימין, כמובן) למשרד החדש שלכם, מביטים מסביב על פינות הישיבה המסודרות, על האופן ספייס שעוד רגע יתמלא בתקתוקי מקלדות ובשיחות בין עובדים, על הפרקט המבריק ועל הנוף מהחלון שעוד יהיו לידו רגעים רבים של מחשבות ורעיונות.
עיניכם מגיעות לפינה החשובה ביותר במשרד - עמדת הקפה. וכאן אנחנו נכנסים.

נעים מאוד, אנחנו קרמה+, וכל ייעודנו הוא לשדרג עבורכם את הטקס הכי חשוב של היום, שמתרחש בפינת הקפה. בכוחו של קפה משובח לפתוח יום באווירה חיובית ולתת בוסט של אנרגיה להמשך יום מוצלח. לכן אנחנו עושים הכל כדי שהלקוחות שלנו (והלקוחות שלהם) יקבלו את חווית הקפה הטובה ביותר שיכולה להיות. מפולים משובחים שמגיעים מבתי הקלייה המובילים בעולם, ועד המכונות המתקדמות שיכירו אתכם ויפיקו עבורכם את הקפה המדויק בלחיצת כפתור, בעברית.


השכרת מכונת קפה למשרד - כל היתרונות

אחד מהגורמים החשובים ביותר ביצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית, הוא חווית קפה פרימיום.
הציעו לעובדים מכונת קפה אמינה וקלה לתפעול, שיודעת להפיק מגוון גדול של משקאות קפה בלחיצת כפתור.
דוגמה נוספת היא האורחים שמגיעים לפגישה. פינת הקפה היא הדבר הראשון שהם נתקלים בו, ולקפה שהם שותים יש מסר: הקפה איכותי כי אנחנו משקיעים בעצמנו, בעובדים שלנו ובכם. פתיחה טובה ומרשימה לפגישה מצוינת.

ומה עוד? כשאתם שוכרים מכונת קפה מקרמה+ אתם מקבלים מעטפת מחבקת של שירותים, שמאפשרת לכם להתרכז במה שחשוב. המכונות המשרדיות שלנו הן המתקדמות ביותר בעולם.
קרמה+ שומרת על קשרים אישיים וישירים עם היצרנים, ועושה את המחקר בשבילכם כדי שתקבלו את המוצרים הטובים והאמינים ביותר.

מה אתם מקבלים כשאתם שוכרים מכונת קפה מקרמה+?
קודם כל - קפה מעולה. כן כן, כזה של בתי הקפה הנחשבים ביותר בארץ ובעולם. זה שאתם משרד ולא בית קפה, לא אומר שאתם צריכים להסתפק בפולים בינוניים. השכרת מכונת קפה למשרד מגיעה עם פולי קפה מבתי הקלייה המובילים בעולם, ואנחנו אומרים את זה באחריות מלאה, כי צוות קרמה+ נוסע לטעימות בכל העולם ומביא רק את הפולים האיכותיים ביותר. אין כמו ניחוח של קפה מעולה שעולה בנחיריים ופותח את הנשמה.

חטיבת השירות של קרמה+ היא מהמתקדמות בישראל.
אנחנו יודעים כמה חשוב שהקפה יזרום ללא הפרעה, ולכן אנחנו עושים הכל כדי שתתעסקו בעבודה ולא בתקלות. זה מתחיל במכונות מתקדמות ואמינות, וממשיך בצוות מקצועי ומעודכן שמלווה אתכם בכל מה שצריך, ובזמינות בלתי מתפשרת.

ציוד אמין ומתקדם לתפעול קליל ונטול מאמץ.
כל מכונות הקפה המשרדיות שקרמה+ מציעה, טוחנות פולים ומגיעות עם מסך טאץ' גדול וצבעוני בעברית, חיבור ישיר למים ומגוון גדול של משקאות לבחירה בלחיצת כפתור.
כל המכונות המשרדיות המוצעות בקרמה+ מיוצרות ע"י חברת Kalerm, והן חלק מליין חדש ומתקדם שלוקח את יכולות הכנת הקפה האוטומטיות לדרגת אומנות של ממש.

אוהבי הקפה של היום לא מסתפקים במועט, והמכונות של קאלרם הן התשובה - המילה האחרונה של מכונות הקפה למשרדים! הן יודעות להפיק כוסות קפה מדויקות לאורך כל היום, הן נוחות לתפעול באמצעות ממשק נוח וידידותי בעברית, ותוכלו אפילו להציג עליהן חומרים שיווקיים.

ה"מסביב": אביזרי הקפה המקצועיים של קרמה+ שיהפכו את פינת הקפה לאקסטרה מפנקת הם מה שהופך את חווית הכנת הקפה למדויקת, קלה ומהנה יותר עבור כל מי שמשתמש בפינת הקפה. החל מהכוסות והספלים שמחמיאים למשקה ועד שקיות הסוכר הקטנות שעוזרות לשמור על ניקיון והגיינה, ומתבלות את הכנת הקפה בחווית בית קפה מפנקת.

השכרת מכונת קפה למשרד יכולה לתרום ליחס עלות-תועלת בריא יותר לעסק.
מכונת הקפה שתבחרו נותנת מענה לכל עובדי ואורחי המשרד, בכל שעות היום ללא הפסקה. לכן חשוב לבחור מכונה אמינה וקלה לתפעול, שלא גוזלת זמן מהמשתמשים בה.
השכרת מכונת קפה למשרד מקרמה+ מבטיחה לכם מכונה מתקדמת ואמינה בעלות חודשית משתלמת, הכוללת שירות תחזוקה זמין ומקצועי.

דאגו להזמין למשרד מכונת קפה אוטומטית באיכות גבוהה ומדור מתקדם.
כך תמנעו בזבוז זמן ותקלות מיותרות שנובעות מתפעול מסובך מדי. המכונות המתקדמות מהדור החדש דואגות בעצמן לחלק מפעולות התחזוקה וכוללות מסך טאץ' צבעוני ומתקדם עם הנחיות פשוטות בעברית. במילים אחרות: ככל שיהיו פחות ניסיונות כושלים בתפעול, יהיו פחות תקלות שקשורות לגורם האנושי ולכן גם חיסכון משמעותי בזמן ובכסף.
בחרו מכונה שעוזרת לכם לשמור על הסביבה
המודעות לשמירה על הסביבה ולצמצום פסולת מקבלת ביטוי בבתים ובמשרדים כאחד. במשרדים יש חשיבות גדולה ביותר בהתנהלות סביבתית, בשל כמות האנשים הגדולה שצורכת יותר ומייצרת יותר פסולת. לכן, עסקים רבים נפרדים אט-אט מהכלים החד-פעמיים.

מכונת קפה אוטומטית ומתקדמת למשרד, תאפשר לעובדים לוותר על רכישת קפה מחוץ למשרד. בכך אתם חוסכים לעובדים זמן יקר, ולסביבה - כלים חד-פעמיים ואריזות.
בנוסף, מכונת קפה אוטומטית למשרד תטחן עבורכם פולי קפה ביעילות ובכמות מדויקת לכל כוס קפה.
שאריות הקפה המצטברות לאחר טחינת הפולים מתכלות, ואם תרצו לקחת את האחריות הסביבתית צעד נוסף קדימה, תוכלו להכניס אותן לקומפוסטר, לפזר אותן בעציצים כדי לדחות מזיקים, או להניח קערת קפה טחון במקרר שיספוג ריחות לא נעימים.

משרדים שמפגינים אכפתיות סביבתית, לא רק תורמים לשמירה על הסביבה, הם גם תורמים להפצת המודעות בקרב כל יושבי המשרד והאורחים. מעבר לקארמה חיובית ותרומה אקטיבית, זה נראה טוב, ותורם למוניטין שלכם כחברה ערכית.

לסיכום
השכרת מכונת קפה אוטומטית למשרד תורמת באופן מיידי וישיר לשדרוג פינת הקפה במשרד שלכם, מעלה את שביעות הרצון של העובדים, מרשימה את האורחים ומייצרת לכם שקט ויעילות במשרד.
נוחות התפעול של המכונות האוטומטיות של קרמה+ בשילוב עם שירות התחזוקה המקצועי והזמין שלנו, תאפשר לכם לקבל עמדת קפה ייצוגית, מקצועית וקלה לתפעול שמשרתת את כל צוות המשרד בשקט מופתי לאורך כל שעות היום.

מעבר לכך ששירות השכרת מכונת קפה למשרד הוא לא עניין מסובך, הוא גם מגיע עם סט יתרונות ענק. בקרמה+ מוצעות למשרדים חבילות השכרה המתאימות לתקציבים מגוונים.